Steel Eagles (SE)

„Być zwyciężonym i nie ulec – to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach – to klęska”

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-05-23 14:54:57

RaneMoro11
Rekrut
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2015-05-13
Liczba postów: 65
Windows 8.1Chrome 43.0.2357.65

Ciekawe Q&A o AW

Yo!
Nie wiem, może są tu Dom1Nowce a może nie.
Dlatego dla biednych wrzucam to:
Q: Jakie sposoby i mechanizmy zamierzacie zastosować, aby zabezpieczyć Armored Warfare przed cheaterami?
A: Rozwijamy i wprowadzamy różne sposoby na wykrywanie i likwidowanie nielegalnych modów i programów. Z oczywistych względów nie możemy ujawnić żadnych szczegółów, ale gra będzie zabezpieczona przed różnymi „hackami”.

Q: Czy do gry będzie zaimplementowany system skarg?
A: Tak, zostanie zaimplementowany – gracze będą mogli raportować wszelkie naruszenia regulaminu gry. Jednym z naszych najważniejszych zmartwień jest uczynić grę „czystą” – bez zbędnych złośliwości zarówno w grze, jak i na forum.

Q: Czy wersja widoku artyleryjskiego jaki widzieliśmy na filmach z gry jest ostateczna? Chodzi mi konkretnie o mały dmg i duża szybkostrzelność.
A: Na teście Early Access (EA) zostanie dodanych więcej elementów związanych z artylerią, np. wyspecjalizowane pociski – doda to o wiele więcej możliwości grze artylerią. Możliwe, że będziemy również testować inne warianty rozgrywki.

Q: Czy macie w planach wypuszczenie klienta na smartfony/tablety (coś jak WoT: Blitz)?
A: AW dla innych platform, w tym mobilnych – nie jest planowany.

Q: Czy nie będzie żadnych modów do gry? Jeżeli nie będzie modów czy gra będzie miał własny wbudowany modyfikator UI, tak by poprzesuwać elementy i przeskalować? (doskonały tego przykład to gra Rift z gatunku mmorpg)
A: Nie, w fazie EA mody nie będą dozwolone. Ma to na celu uniknięcie problemów z oszukiwaniem przy pomocy modów, które generalnie szkodzą gameplayowi. Jednakże możliwe, że indywidualizacje interfejsu zostaną wprowadzone w przyszłości.

Q: Czy da się zwiększyć przeźroczystość liści/drzew/krzaków (w WoT robią to mody Speedtree/Tundra i szczerze mówiąc bez tego nie wyobrażam sobie komfortowego grania).
A: Wszyscy gracze będą grać na tych samych zasadach jeśli chodzi o przeźroczystość flory. Wyeliminuje to przewagę w przypadku, gdy jeden gracz ma przeźroczyste krzaki, a drugi nie. Mody wprowadzające przeźroczystość będą zakazane. Jednakże z drugiej strony krzaki stają się przezroczyste jeśli podjedziesz do nich wystarczająco blisko, tak żebyś nie strzelał po omacku.

Q: Czy będzie można odznaczyć tryb gry „bez artylerii” (tak jak w WoT się odznacza niechciane tryby assault/encouter)?
A: Wszystkie klasy są integralną częścią gry i tworzą jedność. Usunięcie z gry jednej klasy, skutkowałoby destabilizacją innych. Dlatego też nie będziemy udostępniać trybów gdzie będzie można wyłączyć z rozgrywki jedną z klas.

Q: Jak będzie rozwiązany system spotowania, czy będzie takie coś jak w WoT – strzelanie spoza zasięgu spota do podświetlonych przez innych celów?
A: Tak, chociaż staramy się wprowadzić pewne usprawnienia do najbardziej krytykowanych aspektów tego systemu – np. losowo znikające czołgi

Q: Czy ogólnie odkrywanie gałęzi/drzew pojazdów będzie tak mozolne i powolne jak w WOT, gdzie zbadanie wszystkiego wymaga lat grania?
A: Grindowanie będzie poddane różnym testom i zostanie wybrany taki wariant, który najbardziej będzie odpowiadał graczom.
Z drugiej jednak strony nie chcemy, aby gracze odkrywali tier VIII na drugi dzień. Straciliby wtedy możliwość doświadczenia wielu aspektów płynących z gry.

Q: Czy będzie można dać pauzę, tak by abonament premium został zatrzymany na np dwutygodniowe wakacje?
A: Ta funkcja na razie nie jest planowana, ale możliwe do tej kwestii podczas testów EA.

Q: Czy macie zamiar wprowadzić bitwy nocne?
A: Tak, jest to jeden z przyszłych elementów, które zamierzamy wprowadzić tak samo jak efekty pogodowe.

Q: Czy zamierzacie zorganizować wielkie imprezy typu E-SPORT i promować się na targach gier takich jak Pyrkon i Poznań Game Arena?
A: Tak, zamierzamy aktywnie promować grę w Polsce. Doceniamy społeczność polską – jesteście wspaniali! W grze będą także dostępne polskie czołgi

Offline

#2 2015-05-26 13:45:42

RaneMoro11
Rekrut
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2015-05-13
Liczba postów: 65
Windows 8.1Chrome 43.0.2357.81

Odp: Ciekawe Q&A o AW

Q: Czy myśleliście nad wprowadzeniem okna karty gracza z jego własnym avatarem?
A: Rozważamy tego typu funkcje. Gracze będą mogli w każdym momencie „ulepszyć” swoją prywatną militarną firmę za pomocą podstawowych narzędzi.

Q: Czy rozważaliście dodawanie filmów/gameplayów na YouTube w 60 fps?
A: Wraz ze wzrostem ilości pojawiających się materiałów, zwiększymy także jakość filmów i trailerów na YT.
Youtube.

Q: Czy jest planowane wprowadzenie możliwości „namalowania” na czołgu oznaczeń danych państw (np. niemiecki Krzyż Żelazny na Leopardzie 2)?
A: Gracze w ramach personalizacji będą mogli pomalować swoje czołgi w różne wzory. Niektóre z nich będzie można zdobyć poprzez (niekiedy trudne) eventy i wyzwania. Gracze nie będą mogli jednak tworzyć własnych wzorów, gdyż szybko zaczęliby tego „nadużywać”. Jeśli już, to byłyby widoczne tylko dla nich.

Q: Czy jest planowane wprowadzenie kamuflaży państw które używają danego czołgu (jak np. Grecki Leopard 2 – https://lh5.googleusercontent.com/-mD_- … 520HEL.jpg?
A: Tak, w planach jest dodanie wielu wzorów kamuflażu, również tych oryginalnych dla istniejących jednostek.

Q: W Armored Warfare widzimy szeroki wachlarz pojazdów. Czy teoretycznie jest możliwe wprowadzenie wieloprowadnicowych wyrzutni rakietowych?
A: Tego typu pojazdy wliczałyby się do artylerii, a zanim dodamy nowe pojazdy artyleryjskie, chcemy je najpierw zbalansować i uczynić przyjemnymi w rozgrywce. Dopiero po tym możemy rozmyślać nad podklasami dla SPG.

Q: Czy zamierzacie wprowadzić ruch „AI”? (Samochody, dzikie zwierzęta itp.)?
A: Jak najbardziej! Na mapach będzie można odczuć „życie” – przelatujące samoloty, przejeżdżające pociągi, czy nawet elementy wpływające na rozgrywkę (np. w połowie bitwy na środku mapy rozbije się samolot).

Q: Czy planujecie w przyszłości dodać nowe drzewka rozwoju?
A: Oczywiście, ze tak. Mamy setki możliwych pojazdów do wprowadzenia i będziemy stopniowo wzbogacać grę o nie.

Q: Do jakiego tieru będzie można rozwijać czołgi ?
A: We wczesnej fazie Early Access najwyższym tierem będzie ósmy, ale po wydaniu gry dodamy także tiery IX i X. Będą one zawierać pojazdy, które mogą zostać opracowane w najbliższej przyszłości.

Q: Czy w trybie snajperskim i artyleryjskim będzie można zmieniać czułość myszki?
A: Tak, dodamy taką możliwość.

Q: Jak idą pracę nad polskim PL-01?
A: PL-01 w AW będzie lekkim czołgiem VIII tieru. Model wizualny jest już prawie ukończony. Spodziewać się go możecie w trybie PvE – jego uczestnictwo w PvP wciąż jest rozważane.

Q: Jak będzie wyglądał skill MM liga czy bardziej wyrównane pod względem teamy ze słabymi i dobrymi graczami?
A: Nie mamy zamiaru wprowadzać systemu lig, który dzieliłby graczy na grupy. Zamiast tego MM będzie balansować drużyny tak, aby jedna nie miała samych skillzordów, a druga świeżaków.

Q: Czy będzie znana z wot gold ammo dzięki której każdy z wypchanym portfelem będzie mógł przebijać bez problemu innych?
A: Nie. Zdajemy sobie sprawę, że amunicja premium jest elementem pay 2 win i postanowiliśmy ją usunąć. Ulepszenia amunicji w grze będą dostępne jako „moduły” do odblokowania.

Q: Czy będzie można będzie tworzyć własne malowanie czołgu (tak jak np: w WarThunder)?
A: Póki co nie planujemy takiej funkcji, ale być może w przyszłości się pojawi.

Q: Jak istotne jest dla Was zdanie graczy? Czy uważacie, że mają same głupie pomysły i nie wiedzą czego chcą? (Analogicznie jak devsi World of Tanks)
A: Staramy się słuchać społeczności tak bardzo, jak tylko potrafimy. Nasi developerzy codziennie przeglądają forum i szukają sugestii graczy. Niektóre z nich już zostały wprowadzone do życia – np. gracze nie polubili zbytnio naszego pierwszego konceptu artylerii, więc na podstawie ich opinii i statystyki zmieniliśmy mechanikę, aby była lepsza dla graczy.

Q: Zamierzacie organizować jakieś konkursy kreatywne? (związane, np.: z rysowaniem)
A: Jak najbardziej. Śledźcie forum, gdyż niedługo może się pojawić coraz więcej konkursów z niezłymi nagrodami.

Offline

#3 2015-05-26 13:47:04

RaneMoro11
Rekrut
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2015-05-13
Liczba postów: 65
Windows 8.1Chrome 43.0.2357.81

Odp: Ciekawe Q&A o AW

Q: Jak będzie się miała kwestia optymalizacji?
A: Optymalizacja jest jednym z naszych priorytetów. Naszym celem jest wyrównanie wymagań sprzętowych gry z produktami konkurencji. Niestety faza Early Access nie jest w pełni zoptymalizowana, więc z czasem obecne wymagania gry zmniejszą się

Q: Więcej zasobów przerzucicie na GPU czy CPU?
A: AW będzie równomiernie obciążać obydwa z nich – nowoczesny silnik graficzny CryEngine wspiera wielowątkowość.

Q: Ostatnio słyszałem że T-14 Armata będzie na IX lub X tierze. W takim razie czy planujecie wprowadzić inne czołgi na tym samym poziomie? Nie wydaje mi się by T-14 był lepszy niż np. Leo 2A7 lub modyfikacje Abramsa.
A: Na pewno pojawią się również inne czołgi IX i X tieru, ale jeszcze nie podjęliśmy decyzji, które dokładnie. Kandydatów nie brakuje – np. Leopard 2A7, Anders, czy też najnowsza wersja M1A2 Abramsa.

Q: Z którego roku będą najstarsze pojazdy w AW?
A: To zależy od tego, co jest wyznacznikiem wieku pojazdu – np. w grze pojawią się wersje czołgów T-54 i T-55, a one przecież były projektowane jeszcze przed zakończeniem IIwś. Nie obraliśmy sobie żadnego konkretnego roku, od którego będziemy wprowadzać pojazdy, ale generalnie są to wczesne lata 50-te.

Q: Czy współczesne czołgi będą mogły celnie strzelać w ruchu jak w rzeczywistości?
A: Najważniejszy dla rozgrywki jest balans. W prawdziwym życiu nowoczesne czołgi podstawowe całkowicie dominują nad wszystkimi pozostałymi klasami pojazdów, a tego nie chcemy w grze.

Q: Kiedy będzie polska wersja językowa? (z dialogami itp)
A: Możecie się jej spodziewać przed końcem fazy Early Access.

Q: Jak często będą aktualizacje ? (Małe raz na 2ms czy większe co dłuższy czas)
A: Wczesna faza Early Access będzie aktualizowana bardzo często, aby naprawić wszelkie problemy i bugi. Później częstotliwość aktualizacji spadnie, ale i tak będzie można się spodziewać nowej łatki przynajmniej co trzy miesiące.

Q: Cena konta premium już była [dblpt]) ale co za to dostaniemy?
A: Głównie zwiększony dochód reputacji i kredytów.

Q: Co zrobicie aby na Armored Warfare przestano mowic „wot 2.0”?
A: Nie nazywamy tak swojej gry nie widzimy ku temu powodów. Rozgrywka w AW znacząco różni się od konkurencji: jest szybsza i bardziej agresywna. Mamy kołowe pojazdy, kierowane pociski, różne typy pancerza i wiele innych elementów, których nie znajdziecie w pozostałych grach.

Q: Czy wasza postawa do graczy zmieni sie tak tak jak postawa WG do graczy ? Chodzi oto czy gracze będą traktowani jak śmieci tak jak ma to miejsce w WoT
A: Na pewno nie, ale czy możecie w to uwierzyć teraz? Dopiero za jakiś czas będziemy mieli szansę udowodnić graczom, że mamy swoje zobowiązania i nadal będziemy intensywnie pracować nad rozwojem gry przez kolejne lata.

Q: Czy kampania dla pojedynczego gracza będzie dawała dostęp do części i pojazdów nie do odblokowania w inny sposób?
A: To bardzo możliwe.

Q: Czy w planach jest stworzenie możliwości niszczenia większych budynków?
A: Tego typu rzeczy są w planach, ale nieco dalszą przyszłość. Wprowadzenie realistycznej fizyki destrukcji to skomplikowana sprawa (mimo tego, że jako bazę mamy nowoczesny silnik graficzny) i zaprojektowanie jej zajmie dużo czasu. Możecie się tego spodziewać już po fazie Early Access.

Q: Czy intensywność różnych zjawisk pogodowych będzie się zmieniać wraz z długością trwania bitwy? (np. nasilenie się opadów śniegu bądź przerwa w ulewie)
A: Jak najbardziej mamy to w planach – np. nagła śnieżyca mogłaby zmniejszyć widoczność. Jednakże zaczniemy nad tym pracować dopiero wtedy, gdy uda nam się odpowiednio zbalansować mapy bez tych elementów.

Q: Czy Type 59 będzie w sklepie?
A: Jeśli już, to na pewno byłby dostępny dla wszystkich.

Q: Czy będzie mechanizm dzięki któremu czołgi będące na strzał (biorąc pod uwagę średni dmg na danym dziale) będą na strzał ginąć, a nie zostawać z kilkoma pkt hp? (Czołg ma 300hp, średni dmg naszego działa to 320, strzelamy i zostawiamy go na 5 hp, bo Bóg RNG tak chciał)
A: RNG dla pocisków w AW będzie wynosić 10%. Wyjątkiem będą pociski kumulacyjne, które ze względu na ich historyczną „losowość” będą miały RNG wynoszący 15%.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot